Authors: Aaker, DavidAff1, Aff2, IDs41262023003287_cor1
Superior Title: Journal of Brand Management. 30(3):185-189
Authors: Aaker, David1
Superior Title: Harvard Business Review Digital Articles. 2/22/2024, p1-7. 7p.
Subject Terms: *BRAND name products, *CUSTOMER relations, *BUSINESS schools, *BRANDING (Marketing), *EMPLOYEE loyalty, *BRAND image, DIGITAL technology
Authors: Aaker, David
Contributors: Maltepe Üniversitesi, Aaker, David
File Description: application/pdf
Relation: Maltepe Üniversitesi Kitapları; Diğer; Aaker, D. (2019). İmza hikayeler yaratmak : ilham veren ve ikna eden iletişim nasıl kurulur?. Maltepe Üniversitesi Kitapları, Maltepe Üniversitesi, İstanbul.; https://hdl.handle.net/20.500.12415/7046
Authors: Swann, Jerre B. Sr., Aaker, David A., Reback, Matt
Superior Title: 91 Trademark Rep. 787 (2001) / The Trademark Reporter, Vol. 91, Issue 4 (July-August 2001), pp. 787-832
Authors: Aaker, David
Contributors: Akman, Zeynep Hale, Karasar, Şahin, Maltepe Üniversitesi, Gezer, Taner
Subject Terms: İmza hikaye, Hedef kitle, İkna, Marka, Enerji
File Description: application/pdf
Relation: İmza hikâyeler yaratmak: ilham veren ve ikna eden iletişim nasıl kurulur?; Ulusal Kitap; Aaker, D. (2020). İmza hikâyeler yaratmak: ilham veren ve ikna eden iletişim nasıl kurulur? Akman, Z.H. (ed.), İstanbul: Maltepe Üniversitesi Yayınları.; https://hdl.handle.net/20.500.12415/8825
Authors: Aaker, DavidAff4, Stahl, FlorianAff5, Stöckle, FelixAff6
Contributors: Aaker, DavidAff1, Stahl, FlorianAff2, Stöckle, FelixAff3
Superior Title: Marken erfolgreich gestalten : Die 20 wichtigsten Grundsätze der Markenführung. :183-191
Authors: Aaker, DavidAff4, Stahl, FlorianAff5, Stöckle, FelixAff6
Contributors: Aaker, DavidAff1, Stahl, FlorianAff2, Stöckle, FelixAff3
Superior Title: Marken erfolgreich gestalten : Die 20 wichtigsten Grundsätze der Markenführung. :165-173
Authors: Aaker, DavidAff4, Stahl, FlorianAff5, Stöckle, FelixAff6
Contributors: Aaker, DavidAff1, Stahl, FlorianAff2, Stöckle, FelixAff3
Superior Title: Marken erfolgreich gestalten : Die 20 wichtigsten Grundsätze der Markenführung. :175-181
Authors: Aaker, DavidAff4, Stahl, FlorianAff5, Stöckle, FelixAff6
Contributors: Aaker, DavidAff1, Stahl, FlorianAff2, Stöckle, FelixAff3
Superior Title: Marken erfolgreich gestalten : Die 20 wichtigsten Grundsätze der Markenführung. :145-151
Authors: Aaker, DavidAff4, Stahl, FlorianAff5, Stöckle, FelixAff6
Contributors: Aaker, DavidAff1, Stahl, FlorianAff2, Stöckle, FelixAff3
Superior Title: Marken erfolgreich gestalten : Die 20 wichtigsten Grundsätze der Markenführung. :135-143
Authors: Aaker, DavidAff4, Stahl, FlorianAff5, Stöckle, FelixAff6
Contributors: Aaker, DavidAff1, Stahl, FlorianAff2, Stöckle, FelixAff3
Superior Title: Marken erfolgreich gestalten : Die 20 wichtigsten Grundsätze der Markenführung. :155-164
Authors: Aaker, DavidAff4, Stahl, FlorianAff5, Stöckle, FelixAff6
Contributors: Aaker, DavidAff1, Stahl, FlorianAff2, Stöckle, FelixAff3
Superior Title: Marken erfolgreich gestalten : Die 20 wichtigsten Grundsätze der Markenführung. :105-115
Authors: Aaker, DavidAff4, Stahl, FlorianAff5, Stöckle, FelixAff6
Contributors: Aaker, DavidAff1, Stahl, FlorianAff2, Stöckle, FelixAff3
Superior Title: Marken erfolgreich gestalten : Die 20 wichtigsten Grundsätze der Markenführung. :65-71
Authors: Aaker, DavidAff4, Stahl, FlorianAff5, Stöckle, FelixAff6
Contributors: Aaker, DavidAff1, Stahl, FlorianAff2, Stöckle, FelixAff3
Superior Title: Marken erfolgreich gestalten : Die 20 wichtigsten Grundsätze der Markenführung. :123-131
Authors: Aaker, DavidAff4, Stahl, FlorianAff5, Stöckle, FelixAff6
Contributors: Aaker, DavidAff1, Stahl, FlorianAff2, Stöckle, FelixAff3
Superior Title: Marken erfolgreich gestalten : Die 20 wichtigsten Grundsätze der Markenführung. :93-103
Authors: Aaker, DavidAff4, Stahl, FlorianAff5, Stöckle, FelixAff6
Contributors: Aaker, DavidAff1, Stahl, FlorianAff2, Stöckle, FelixAff3
Superior Title: Marken erfolgreich gestalten : Die 20 wichtigsten Grundsätze der Markenführung. :83-91
Authors: Aaker, DavidAff4, Stahl, FlorianAff5, Stöckle, FelixAff6
Contributors: Aaker, DavidAff1, Stahl, FlorianAff2, Stöckle, FelixAff3
Superior Title: Marken erfolgreich gestalten : Die 20 wichtigsten Grundsätze der Markenführung. :117-122
Authors: Aaker, DavidAff4, Stahl, FlorianAff5, Stöckle, FelixAff6
Contributors: Aaker, DavidAff1, Stahl, FlorianAff2, Stöckle, FelixAff3
Superior Title: Marken erfolgreich gestalten : Die 20 wichtigsten Grundsätze der Markenführung. :73-80
Authors: Aaker, DavidAff4, Stahl, FlorianAff5, Stöckle, FelixAff6
Contributors: Aaker, DavidAff1, Stahl, FlorianAff2, Stöckle, FelixAff3
Superior Title: Marken erfolgreich gestalten : Die 20 wichtigsten Grundsätze der Markenführung. :49-55
Authors: Aaker, DavidAff4, Stahl, FlorianAff5, Stöckle, FelixAff6
Contributors: Aaker, DavidAff1, Stahl, FlorianAff2, Stöckle, FelixAff3
Superior Title: Marken erfolgreich gestalten : Die 20 wichtigsten Grundsätze der Markenführung. :39-48